Sain Piirongista ostetun talon joululahjaksi ja paketti on odottanut eteisessä yli kuukauden joulupukin tuloa. Vihdoinkin saimme talon kasaan eilen illalla. Olen tapetoinut talon huoneet valmiiksi ennen kokoamista ja jännitti aivan kamalasti osuuko huoneiden mittaukset kohdilleen. Osui kuin osuikin. YES! Sähköjä olen aloittanut virittelemään  ja valot palaakin jo olohuoneessa, ruokahuoneessa ja kylpyhuoneessa. Muiden huoneiden lamppuja en vain osaa päättää.

Lattiat tuottaa myös päänvaivaa. En oikein tiedä mitä haluan. Vaaka kun olen, en osaa päättää. Haluan sitä, tuota ja tätä ja lopulta olen niin sekaisin etten halua mitään. Kun olen päässyt kaupasta kotiin tiedän olevinani mitä haluan. Seuraavan kerran taas kaupassa pää on tyhjä ja sama alkaa alusta. Ja sama siis huonekaluissa ym.

Tarjolla kun on kaikkea ihanaa ja vielä ihanampaa.